ساعت ده دقیقه به هشت صبح است و من در تاکسی در ترافیک گیر کردهام و حسابی دیرم شده که البته چیز عجیبی هم نیست. عجیب این است که زود بیدار شدم که با خیال راحت صبحانه بخورم و در کمال آرامش مسیر همیشگی را عذر مرا پذیرا باشید :(...ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: يکشنبه 11 آذر 1397 ساعت: 10:18